Meten en bijstellen

Alles wat je op internet doet, is meetbaar. Bijna tot in het oneindige. LeadQuest geeft advies en biedt zo nodig hulp bij de uitvoering. Advies: meet niet meer dan het doel vereist. Op basis van de meetgegevens, kunnen we besluiten om de strategie al dan niet bij te stellen. Voor maximaal resultaat!

Website statistieken

Wat weet je eigenlijk over het gedrag van bezoekers op je website? Welke pagina's bekijken zij het meest? Waar wordt veel op geklikt? Of juist niet? Via welke kanalen zijn zij op je website terecht gekomen? Al deze informatie stelt je in staat je website gebruikersvriendelijker te maken door je content nog meer op jouw bezoekers af te stemmen. Transformeer nieuwe bezoekers tot terugkerende bezoekers, tot leads en uiteindelijk tot nieuwe klanten.

Social Media statistieken

Weet je welke door jou gepubliceerde content het meest wordt gewaardeerd? En op welke tijden je het meeste bereik of de meeste interactie hebt? Door dit soort gegevens in kaart te brengen kun je de relevantie van je informatie verhogen en je bereik vergroten.

Conversie statistieken

Dit is waar het uiteindelijk allemaal om draait, hoeveel conversie heb je gehad? Of liever gezegd, hoeveel leads heb je verkregen, hoeveel concrete afspraken heeft het opgeleverd en bovenal: welke omzet is daarmee gerealiseerd? Wanneer je dit resultaat kunt herleiden tot specifieke content, acties of kanalen, dan kun je heel effectief je activiteiten bijstellen en je resultaat vergroten. Kwaliteit boven kwantiteit!